Tussen- en naschoolse opvang JoBos 27 november 2023
OPVANG
Tussen- en naschoolse opvang

Tussen- en naschoolse opvang zijn diensten die worden aangeboden om ouders te helpen bij de zorg voor hun kinderen buiten reguliere schooluren.

Ons aanbod

Het gehele aanbod van buitenschoolse opvang kunt u vinden binnen het gebouw van de Flevoschool. De naschoolse opvang wordt in ons gebouw georganiseerd door de Stichting Kinderopvang Huizen. Tevens bevindt zich een peuterspeelzaal in ons gebouw.

Voor de leerlingen uit de onderbouw (groep 1 t/m 4) bestaat de mogelijkheid om op maandag, dinsdag en donderdag tijdens de lunch over te blijven op school. Dit gebeurt in het eigen lokaal van uw kind onder begeleiding van de eigen leerkrachten. Er wordt gezamenlijk gegeten. Hierna wordt er buiten gespeeld (uiteraard ook weersafhankelijk). Zowel binnen als buiten zijn voldoende materialen aanwezig waarmee de kinderen zich prima kunnen vermaken. Op de dagen dat er ’s middags geen school is, vervalt de mogelijkheid van overblijven.

Daarnaast gaan onze kinderen ook naar andere kinderopvang organisaties: