Open sollicitatie JoBos 23 mei 2024
Open sollicitatie: Basisschool Flevoschool

Ben jij een enthousiaste en bevlogen leerkracht die graag bijdraagt aan een inspirerende leeromgeving?

Kom werken bij De Flevoschool!

Wie zijn wij?
De Flevoschool is een kleinschalige basisschool in Huizen, met ongeveer 250 leerlingen verdeeld over 9 groepen, waaronder drie kleutergroepen en de groepen 3 t/m 8. Ons enthousiaste team van 23 toegewijde medewerkers werkt elke dag vol passie aan de toekomst van onze kinderen.

Waar wij in geloven
“Wij leren niet voor school, maar voor het leven.” Bij De Flevoschool geloven we dat de sleutel tot succes in de maatschappij ligt in een sterke basiskennis, het ontdekken van unieke talenten en een evenwichtige persoonlijkheid. We streven ernaar om deze drie aspecten in balans te brengen en te ontwikkelen bij al onze leerlingen.

Wie ben jij?
We zoeken een teamplayer met de juiste mentaliteit en drive, iemand die perfect past binnen ons hechte team en de visie van De Flevoschool. Je hoeft nog niet alles te weten; wij geloven in groei en ontwikkeling. We hebben ruimte voor verschillende functies:

– Bovenbouw leerkracht
– Onderbouw leerkracht
– Zij-instroom
– Stagiaire

Waarom De Flevoschool?
Bij ons krijg je de kans om echt het verschil te maken. Samen werken we aan een stralende toekomst voor de kinderen van De Flevoschool. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten en samen te bouwen aan iets moois!

Solliciteer nu en ontdek de mogelijkheden bij De Flevoschool!