Informatiegids JoBos 27 november 2023

Informatiegids

Bij ziekte van uw kind vragen wij u de school tussen 8.00 uur en 8.30 uur te bellen.

Vakanties en studiedagen 2024 - 2025. Bekijk hier alle vakanties en vrijde dagen van het schooljaar.

Vrijstelling schoolbezoek

Uw kind is leerplichtig vanaf 5 jaar. Lees hier alle informatie

Voordeur beleid

We hanteren een voordeurbeleid bij De Flevoschool voor veiligheid en toegankelijkheid.

Trakteren

Een verjaardag wordt op De Flevoschool uitgebreid gevierd  (graag zo min mogelijk snoep!).

Gymkleding

Binnen de Flevoschool is een aantal zaken dat door de ouders zelf aangeschaft moet worden.

Ouderbijdrage
De ouderbijdrage draagt bij aan de verrijking van het onderwijs op onze school.
Voortgezet onderwijs

Er zijn informatieavonden voor groep 7 en 8.

Schoolplan 2023-2027

Dit schoolplan geeft u inzicht hoe wij als school naar de toekomst kijken.

Schoolgids 2023-2024

Deze schoolgids geeft u alle informatie over de Flevoschool voor komend schooljaar.

Privacy op de Flevoschool

Op onze school wordt zorgvuldig omgegaan met de privacy van onze leerlingen.

Anti-pestprotocol

School moet veilig zijn voor iedereen, zonder ruimte voor pesten of agressie. De Flevoschool houdt nauwlettend toezicht op pestgedrag.

Verzekeringen

De school heeft een verzekeringspakket afgesloten, bestaande uit een ongevallenverzekering en een aansprakelijkheidsverzekering.

Klachtenregeling

Indien u als ouder een klacht hebt kunt u deze allereerst het beste bespreken met de persoon om wie het gaat.

Jaarverslag

Ontdek meer over het afgelopen jaar van onze school door het jaarverslag te downloaden.

Ledenvergadering

Download hier de ledenvergadering documenten van de afgelopen vergaderingen.